sobota, november 11, 2006

Trolca sta obticala v Bangkoku

No, koncno se le oglasava iz BKK. Pot je bila zanimiva. Tudi Airbus je klonil pod Matejevo tezo, beri sedeza se ni dalo zravnati. Tina je dobila partizansko ime Tina-Sardina, ker s(m)o jo stisnili ob oken in to na obeh letalih. Letali sta imeli cca 1 urno zamudo. Na letaliscih se nisva izgubila, ker sva imela premalo casa za to in sva uporabila nasvet, da ovce pac sledijo drugim. Dubai je ogromen in hudo vroce, posebej pa fensi.

Voznja je bila kar utrujajoca, spala sva vse skupaj kaksno urico. Na letaliscu BKK pa sva malo zabluzila, saj sva cakala na prtljago na napacnem salterju. Potem nama je prijazni Petrolov, aja letaliski delavec pokazal pravo pot in kamna sta zabobnela po tleh. Do mesta sva vzela taxi, ki naju je dostavil do New siam guesthouse, malo stran od znanega Khao sana. Je malo bolj mirno in po enem piru sva spala kot ubita (12 ur). Soba je cist spartanska, tusi skupni, osebje prijazno, cena 350 batov za sobo. Na zacetku sva sicer placala se 200 batov za kidiposter in nama nic jasno, danes pa sva ugotovila, da gre za KEY DEPOSIT. Govorijo zelo hitro anglescino posebne vrste in nic jih ne razumeva. Sva opazila, da te prijaznost kar stane, posebej na ulici se ti ponuja vsak drugi. Tuk-tukovci pa itak skoz tezijo.

Danes sva sla po planu na ogled templjev, palac ipd. Gledava prvi tempelj, pride en mladenic in nama zrihta ogled enih templjev s Tuk-tukom za 40 batov. Pa sva vsa zbegana kar sla in glavni templji nama ostajajo za jutri. Zdaj si rihtava ogled Kanchaburija in sva v rahli dilemi kaj vzeti, saj cene varirajo od 900 (zasebna) do 1800 (drzavna turisticna agencija). Morava se se malo pozanimati.

Jutri bova se trolala po BKKju, potem pa zvizgat na reko KWAI.

@Darja: imela si prav, nacrte ze spreminjava.
@Martina: grdote na tone, dela bo ogromno.
@Nina: Daril ne bo, ker naju bojo ze prej olupili, ce jih bova kupila, jih bova pa kje izgubila ali pozabila.

Lep pozdrav iz BKK, greva na banane in pir, potem bova tkoaltko lezala. Aja, da ne pozabiva, tukaj je vroce in vlazno za znoret.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Živjo...(sej ne najdem prave besede)!

Sva z marico prebrali vajine prve doživljaje (ker marica je težila vsako uro, da jo moram naučit, kako se pride na bloK, ko mene ne bo doma). Vidim, da se vse odvija po pričakovanjih (nategnejo vaju že prvo uro, potem pa še vsakih naslednjih 5 min...c c c...:-)). Jaz sem pa skor s stola padla s tistim kidiposterjem, ker sem si predstavljala, kako vama ni blo nč jasno pa sta samo tiho odprla tošel in dala denar) :-)))... No, z marico sva si že pogledali vajin hotel pa Khao San Road pa smo vam zdej še bolj fovš, kot en dan nazaj. Kar se pa telih raznih ponujalcev storitev in blaga tiče, se pa jaz na vajinem mestu nebi ravno kej posebej z njimi menila, preberta si rajš v Lonely Planetu, kakšne oglede priporočajo, kje se kupijo karte za muzeje, templje,....sej vesta, nej vama rajš še kej ostane za darila za vajine najdražje domače :-) Pa to sem vama pozabila rečt, da kadarkol bosta kje odlagala tamale ruzake na tla, na klop, v avtobusu na nočni vožnji...VEDNO si zavijta naramnico okrog roke ali noge, sploh na nočnih vožnjah imejta VEDNO ruzake privezane nase, ne jih imet kar tako na policah nad sedeži ali prosto na tleh med nogami (tud, ko gresta kam jest, nej vaju ne zavede občutek, da itak ni sumljivih tipov okrog...) Pa zobe si umivajta z ustekleničeno vodo...just in case...To bi blo zaenkrat vse od nasvetov, da vidim, če bi še marica kej dodala...marica ne ve, kaj bi še dodala, pravi da se strinja z mano (še posebej s tistim delom o darilih)...No, lepo pridna bodita, pa vidva k sta pametna, verjamem da vaju noben tuki-tuki-puki ne bo več okrog prinesel (he he he). Če kej ne bo šlo pa nej vama ne bo zoprno it na kakšno turistično info točko al pa v hotelu vprašat. Lonely planet se pa kar na pamet naučta! OK, zdej je blo pa že dost moraliziranja...Suadi!

Nina & Marica & Lint, ki vas ne pogreša ;-)

Anonimni pravi ...

Aja pa še to:...dejta mal bolj na izi tole s pirom...,da ne bo prevelke abstinenčne krize na poti domov...

N.

Unknown pravi ...

Zdravo! Želim vama vse lepo. Upam, da pridno fotkata vse zanimivo.Ali imata s sabo kakšen zvezek, da si kaj zapišeta, da ne bosta pozabila kje vse sta bila in nam doma ne bosta znala razložiti vseh slikic. Ali prižigata palčke v templjih za zdravje, srečo,otroke .....? Tina malo pojdi tudi na sonce,da bomo mi zavstni tvoje barve.Robi gre danes za dva dni v Nemčijo,tako bosta oba v inozemstvu.
Lep pozdrav od domačih.

Anonimni pravi ...

živjo!na vaju se je spomnil mnki
kako lahko vaju lupijo če nista
banane res smešno no zdaj
gremo h resnim stvarem.koliko
je vroče? pa pazita na bate,
da mi bosta kupila kšno tajsko
igračko.mnki se puslavla,ker gre spat.čav
Hehe,tamala ima še cel kup vprašanj in koristnih nasvetov za vaju,pa jo jagam spat...vidim da se imata fajn,nasvetov dobita tudi dovolj,tako da ne bom pametvala preveč...fajn se imejta,uživajta v temperaturi nad 30 stopinj,ker tuki je beda,mraz,veter itn.čaw