sobota, januar 02, 2010

Pingvinski pozdrav v novem letu

Glej, glej spet se po dolgem casu oglasava in to prvic letos.

Ob tej priloznosti se vsem, ampak res vsem, zahvaljujeva za vse lepe zelje. Bi vam odgovorila ze prej, ampak nama nekako ne znese. Zato vsem VSE NAJLEPSE V LETU 2010.

Trenutno cakava na pingvincke na Phillip Islandu.

Od zadnjega bloga sva prispela v Adelaide in sva si jo prav na hitro pogledala, ta vecja mesta nama nekako ne potegnejo, ker je vse tako razmetano. Zanimiv pa je bil muzej aboriginske kulture in umetnosti.

Naslednji dan sva hitro skocila v Plansarijo oz. Flinders Rangers, kjer sva se povzpela nad Wilpena Pound in se v ponvici skoraj skuhala (huda vrocina). Preklete muhe!

Nato je sledil Kangaroo Island, drag trajekt, amapak se je splacalo. Eden izmed presezkov tega potovanja. Zal nama je bilo samo, da sva imela za zvecer karto za nazaj, napaka. Tjulnji so naju res navdusili, tudi plaze so zelo lepe. Bilo je sicer vroce tudi vetrovno. osvezitev pa prav prijetna.

S kangarujckovega otoka sva sibala proti novemu letu naproti po Great Ocean Roadu, Tina je dozivela svojih 12 apostolov, ceprav se jih je par skrilo. Bilo je hudicevo vroce in soparno. Preklete muhe!

In potem za Mateja sanje, praznovanje novega leta v kopalkah na plazi. Sicer sva poskusala zvecer iti na plazo v Apollo Bayu, kjer sva vrgla novoletno sidro, vendar naju je pregnala huda nevihta z drobno tocico. Proti polnoci se je sicer vreme izboljsalo, ampak je bilo se vedno hladno. Nekako sva tudi to prezivela. Nic posebnega.

V novem letu sva se odpravila v Melbourne, se vmes ustavila pri Jozetu in Valdi v Geelongu in morava reci, da sta res prijetni osebi.

Danes sva si na hitro ogledala Melbourne in odsla na Phillip Island, kjer se spet mudi na ogled pingvinov.

Lep pozdrav v Slovenijo!

8 komentarjev:

Unknown pravi ...

Hoj Hoj iz rahlo zasnežene Gorenjske.

Vidim, da se imata odlično. Za kopalke za nov let sem vama kar "fouš" ;). Mi smo nadaljevali tradicijo včeraj. Sit sem še danes. Drugače pa je vse po starem.
Vidva pa uživajta do konca vajinega kruzanja po Down Under.

lp Robert

Anonimni pravi ...

Lep pozdrav v novem letu.Vidva v kopalkah pri nas pa lepo sneži. Joži je bila zelo vesela, ker sta obiskala bratranca.Včeraj na kosilu v kitajski restavraciji smo vaju pogrešali.Drugače v tem letu še nič novega. Vidva pa sedaj maksimalno uživajata zadnjo polovico dopusta.
Lp Jolanda in Rado

Ojla!

No, sedaj sem pa res fouš, da si bosta lahko ogledala pingvine v živo to je pa že preveč:) Tina že ve kako zelo so meni všeč. Upam, da sta lahko kaj fotkala. Uživajta še naprej.

Lep pozdrav,
M&L

darina pravi ...

ja...nekateri so za vrče, ha, ha...nas pa zebe- sneg je letos zamudil vse tri možičke in meni bi bilo vseeno , če ga sploh ne bi bilo...
uživajte v čarobnih trenutkih in maksimalno izkoristita vse , kar se vama ponuja
Darina

darina pravi ...

ha, ha ...rahla napaka....za vroče sem mislila - ampak tudi kak poln vrček pira ne bi škodil...

Anonimni pravi ...

Ojla!

Prvakar prvic na mailu odkar sva iz Ognjenom prisla toplega Splita (na Silvestra je bilo 19 stopinj in sonce, potem se je pa precej sfizilo) - lep pozdrav v vroco Avstralijo, vidim, da ful uzivata, lusno brat o toplih krajih, ko ti v LJ zmrzuje rit ;-)) Kakorkoli - vse naj naj v tem letu, da bi bila brez skrbi in svobodna kot pricka na veji in zdrava kot dren! Darja in Ognjen (Tina, mimogrede, pa ne okol govort, he he, spomladi po vsej verjetnosti dobis soimenjakinjo - doma ne smem povedat, ker naj kao ne bi vprasala, pa si nisem mogla pomagat :-)

Unknown pravi ...

Čawči...oh,oh,kako se mata pa vidva zanič in brezveze,ja kdo bi pa še hotu bit za nov let na plaž u kopalkah in kr ene brezvezne pingvine gledat..:))))Jesenice so zakon,maš u enem tednu dež,sneg,sonce,plus deset čez dan pa minus dvejst čez dan...(za ponoč žal nimam podatkov)..:)rakete ob novem letu gledaš na dvorišču z marelo... tri dni te potem boli trebuh od biftka in francoske in poj greš juhuhu lahko spet vesev na šiht poln elana in sreče da vidiš s čim te bo to leto presenetil šef..)))Hahaha,draga moja,svetujem vama da čimbolj uživata v tem vajinem dopustku,tole zej je bilo samo zato,da bosta dala preklete muhe na ignor,ker sloh niso najhujše zlo...LEP DOPUST ŠE NAPREJ!!!

Živjo,
v novem letu še od mene. super, tale vajina akcija, le tako naprej! mami kar ne more pozabit, da sta šla med pingvine ;) pa čimveč pofotkat, da bo eno ornk potopisno predavanje doma:) kar ne morem verjet,da čas tako hitro beži, da bosta čez en teden že doma. tako, da maksimalno izkoristita in...sej vesta...po pameti, hehe ;))
upam,da se še kaj oglasita!